Lördag 1 September (!) - I "lugnet"

Morrn morrn!
 
Så himla skönt det är att gå upp till en helt oplanerad dag. Inget jobb, ingen träning, inte åka nånstans, utan bara helt lugnt =) Eller vad man nu kan anse som ett lugnt hem. Jag kunde föreställa mig hur det måste sett ut för någon utifrån för en stund sen.
Jag satt på toaletten, och i mitt hem låser man aldrig dörren, eller ens stänger den. En "ovana" jag fått av att bo ensam, för jag låser aldrig dörren när jag är hon vänner heller. I vilket fall så satt jag där i mitt lilla lilla badrum, med en dotter som skjuter ballonger i skallen på mig, som hon ville jag skulle ta emot, och en kanin som skuttar runt fötterna på mig och bokstavligen klättrar in i byxorna som sitter runt mina fotleder.
 
En kärleksfull, kaotiskt lördagsmorgon, som jag blir alldeles varm i hjärtat utav =)
Nu ska jag ge min lilla tjej lite grönt te med honung i, för hon har en början till förkylning. Ska nog ta mig en kopp jag med, eller så  tar jag bara en till kopp kaffe ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu