Lördag

Hej på er.

Jag är inte så aktiv här nu, men vad ska jag skriva om när jag bara jobbar?

Jo, idag går jag en delad tur, vilket ger mig 3 timmar ledigt mitt på dan, och dom spenderade jag med en vän sim jag umgicks mycket med förr, innan barn kom in i bilden, men som jag inte har typ sett sen på 5 år. Vi kände till mycket om varandra förr, så vi har väl ägnat 3 timmar åt att återberätta vad sim hänt i våra liv. En hel del iaf :-)
DET var det roliga från helgen, annars känner jag mig mest lite sur och irriterad just nu, vill hem, men på detta jobb får man inte hänga läpp! Så nu ska jag fortsätta göra nytta :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu