Prinsessömn

God Morgon!
 
För mig är det en riktigt GOD morgon =)
Jag vaknade vid tio, pigg som fan, men tokont i ryggen, så nu har jag kastat på mig kläder, urruffsig i håret och ska ge mig ut på en promenad. Det brukar kännas skönare i ryggen då.
Jag var lite rädd att jag skulle vara trött och dåsig idag när jag vaknade, men efter att jag kom hem igår la jag mig i ett bad, tvättade och peelade annsiktet och la på en helt underbar annsiktsmask som jag köpte igår, och sen gjorde jag en ordentlig insmorning så jag kände mig så fräsh så!
Vaknade efter att ha sovit som en prinsessa inatt :-D
 
Bilder från gårdagen =)
 


Dom där biffarna var tokgoda! Köttfärs med fetaost och soltorkade tomater i (Lisas recept).
Fan vad jag laddar energi efter en sån där dag <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu