Rolig joggrunda

HEJ!
 
Haha, jag är nu fylld av förväntan och energi! Snacka om att humöret kan vända på ett kick. När jag kom hem från jobbet var jag riktigt seg och motvilligt böt jag kläder till träningsbyxor, men när jag väl kom ut vart jag så sugen på att springa, och för att inte bli av med det suget så höll jag mig till ett lugnare tempo. Annars är det lätt att brassa på för fullt, men då tar orken oxå slut snabbare.
Nu vart jag inte alls så trött efter 40 min jogg, som jag kan bli av typ 20 min löpning.
 
Mitt i rundan så ringde dessutom telefonen, och hux flux vart jag inbokad på en arbetsinterjuv om en vecka :-D Men låter det bli osagt om vad, hur och när tills vidare. Vill inte bygga upp för stora förhoppningar (som jag annars är expert på. Allt eller inget) Jag i ett nötskal.
NU ska jag dricka kaffe, och göra som på bilden nedan, smyga i chokladasken (bara en) ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju synda till skillnad från somliga andra:)

2012-09-25 @ 18:31:18
Postat av: sofia

haha, snällt sagt, men icke. Jag får tänka ordentligt på vad jag stoppar i mig, men väljer kolhydrater i form av bullar/choklad, ist för tillbehör till maten, som potatis, pasta, ris mm. Där blir det sallad ;)

2012-09-25 @ 19:51:17
URL: http://sofiakjonsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu