Sick

Ingen vidare rolig rubrik, men jag mår inge vidare roligt heller.
Sällsynt nog ringde jag mig faktiskt sjuk till jobbet i e.m, så jag får en chans att kurera mig så jag orkar helgen sen.
Jag hatar att va sjuk, men med tanke på att typ alla runt omkring har gått och hostat och snorat i flera veckor så är det inte så konstigt att jag drabbades till slut, skit.
 
Men slut me gnäll! Jag ska gosa hemma, dricka honungste och krypa fram till affären för att köpa lunch och sjukismat = Frukt! Frukt är lätt och gott när man mår risigt, och halsen river. Har ni nå bra sjukis tips?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu