Söndag, Åhhh söndag

Insåg i morse att jag har en intensiv arbetsvecka framför mig, igen. 8 Dagar med endast en ledig. Det betyder lite tid med Saga, och den andra :(
Att vara mycket på själva jobbet är inget tråkigt, jag trivs ju där, men det är att vi bor isär och jag vid mycket jobb inte träffar dom oftast efter själva arbetsdagen... och sen blir jag för trött för att orka fara fram och tillbaka.
Men så e det!
 
Nu får ni några bilder från sjön igår =)
 
 
Det var mmysigt att göra en sån här grej med mamma, även om jag pesonligen föredrar lite mera rörelse och drag under en kryssning. Har svårt att bara sitta still och kolla på andra som far runt på dansgolvet, och sen var det kanske inte min typ av dansgolv heller :-P Men en helt ok och trevlig dag vart det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu