Uuunderbara morgon!

Vaknade och gick upp pigg och utvilad vid 9, och sen dess har vi slappat i soffan med kaffe och frukost. Jag tänker fortsätta med min storstädning som jag påbörjade ordentligt igår, och sen ska jag träna. Det blir nog inget gym idag, men jag har fått hem en alldeles egen cross-trainer, och det är ju fantastiskt dom dagar jag har skruttan hemma.
Då kan jag kompensera mina långpromenader med den ;)
 
Surfat runt på lookbook.nu och hittar som vanligt en massa inspo där. Här är mina favoriter.
 







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu