Veckans Toppköp

God Måndag!

Härligt med ny vecka. Trotts en riktigt risig natt som gjorde att jag försov mig i morse så är jag nu efter arbetsdagen laddad med energi!

Ska hälla i mig lite kaffe och banan och mjölk och ge mig ut på en riktigt svettig pw. Blir kanon :-)

Ja, det bästa köpet på länge är (äntligen) dammsugarpåsar, eltejp (jo, Pelle gör mer skada än nytta, men han är söt så han överlever iaf) OCH en hårfön! Min är riktigt risig och luktar illavarslande vid användning.
Nu vet ni varför jag köpt det jag köpt, haha, intressant? :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu