Wiii, last day!

Oj oj, så svårt det var att kliva upp i morse, nu behöver jag verkligen en sovmorgon.
Men nu jobbar jag min sista dag, och sen har jag åtminstone en dag ledigt, i bästa fall två, och sen jobbar jag BARA torsdag :D Så skönt.

Samtidigt är jag lite skrajsen över hur det kommer te sig med jobb nu efter september, då mitt vick går ut... Jag trivs ju SÅ bra där jag är nu, och vill verkligen hänga kvar.
Vi fålla se helt enkelt! Nu ska jag beta av den här dagen och sen ääänrligen få hem min groda, som jag inte träffat sen i fredags morse, skandal och helt otänkbart :'-(
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu