Dagens bilder

 
 
Jobbet med att fortsätta ringa runt och säga upp abornemang och avtal, ändra allt till ny ort osv fortsätter. Plugg och jobbsök likaså.Det går bra, inte super, men bra iaf med pluggandet. Har betat av 2 av 6 kurser nu, och jag tar mig igenom iaf. Tänker vid varje påbörjad kurs att jag verkligen ska lägga ner själ och hjärta i det, men alltid kommer nått "viktigare" i vägen :P
 
Idag har jag och Saga vart ute en hel del. Körde en lång lunch promenad till spängerna här i Tärnsjö, och klampade upp i fågeltornet i slutet av den långa "bryggan". Där uppe var det totalt vindstilla och solen stekte på riktigt bra, och alldeles knäpptyst var det.
Vi vart sittande där ett bra tag, ibland tysta och höll varandras händer, och ibland småprat om våra tankar och funderingar. Jag älskar med Saga, att trots hennes lilla ålder, så kan hon vara så lugn, och så klok. Jag hoppas hennes personlighet aldrig förändras, att hon och jag alltid kommer ha våran "speciella" kontakt. Men vilken mamma tänker inte så?
 
 

Kommentarer
Postat av: King K

ser jättemysigt ut gumman :) så det där är alltså spängerna? jag tror ni alltid kommer att ha eran speciella kontakt, kärleken löser det.

puss puss

Svar: "King K"? Näää, jag tror inte det Bubben ;-)Jag hoppas hon alltid kommer vara säker på min kärlek till henne <3
Puss puss
S

2013-04-05 @ 16:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu