Fredag 19 April

God Morgon!
Nu har jag börjat komma igång med träning igen, och det är fascinerande hur snabbt flåset kommer tillbaka.  Ok, jag gör inte riktigt samma tider på löpbandet än, men det blir bättre och bättre, och det var iaf minst 5 veckor sen jag kunde springa som vanligt.
Härom dagen testade jag en grej, jag tog först 10 min på löpbandet med 5:ans lutning, sen 10 min på cykel (hade för jävla ont i röven plus att jag hatar cykel så hade egentligen kunnat pressa mig hårdare där) och sen tog jag 10 min på crosstrainern, bara för o se vad som gav bäst kaloriförbränning, och tyvärr var det cykel :P Sen kom löpbandet och sist crossen.
Nu beror det ju också på hur hårt och tungt man kör diverse maskiner, det är nog individuellt =)
 
Denna och nästa vecka tänkte jag bara köra på med dom "vanliga" styrkeövningarna för hela kroppen, bara för att komma igång, och sen hamnar jag i Gävle och med min gubbe som "boss" och då blir det antaglien andra och nya övningar (för mig). Haha, han lär tycka det är värdelöst att instruera mig, för dels fattar jag inte ett ord av vad han surrar om med alla träningstermer och övningar, och dels är det sånt jag aldrig gjort förr så då ska det läras in oxå :P
Men jag är tacksam, Bubben <3
 
Nu ska jag dock sätta mig med psykologiplugg innan Saga ska hem från dagis. Det är svårt att hinna sina egna grejer dom dagar hon bara går 3 timmar (löjligt), men en halvtimme på gymmet har jag hunnit hittills (löpband) och nu tänkte jag avsluta och få in ett uppdrag.
Sen ska packningen igång på allvar den här helgen. Bara en vecka kvar nu :-D Yeeyyy!
 

Kommentarer
Postat av: Stålmannen

Älskar att instruera dig gumman, snart är du i mitt våld ;) hihi puss

Svar: Jag älskar att ta order av dig :-P haha. Love ya!
S

2013-04-19 @ 11:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu