Mycket i huvudet nu

 
Är inne på vecka nr 3 med förkylningen, nu i form av öroninflammation,och för en gångs skull ska jag uppsöka läkare för nu är jag trött på det här.
Det har inte blivit någon träning på flera veckor nu, och en bieffekt av det är att mitt sötsug är tillbaka med full kraft. Konstigt det där, att det går lättare att leva sunt när man tränar. Det blir väl en sporre då, antar jag.
 
Idag skulle jag ha jobbat, men blir sittande med plugg, prov och uppsats istället. Saga är på dagis så det är lika bra att passa på.
Just nu håller jag oxå på att ringer runt och säger upp diverse saker, el osv. Var in till hyresvärden i morse med och sa upp lägenheten, och turligt nog så skrev jag under på bara en månads uppsägning för 4 år sen, vilket betyder att min sista hyra här i T-sjö är betald och klar :-D
 
Jag ska försöka vara duktig och börja packa typ redan nu, så inte allt kommer på en vecka. Mycket ska till tippen och resten hem till morsan där jag får magasinera alla mina möbler tills en större lägenhet blir aktuell. Endast ett fåtal lådor/säckar kommer få följa med mig till Gävle.
Bland det första jag tänker göra sen när jag är på plats, är att bli medlem på en fighting klubb, finns en bra tydligen i närheten av mig. Är jag frisk nästa vecka ska jag in där och kika och kanske prova på en träning.
Jag kommer fortsätta plugga på distans, förhoppningsvis ett år till minst, men söker extra arbete nu för att få lite klirr i kassan.
Läget för en flytt kunde inte vara bättre. Och våren är på ingång <3 <3 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu