Now things start to happen

God Morgon måndag!
 
Fan, jag tänker varje gång jag skriver att jag ska bli bättre på att göra inlägg, men det kommer och går i perioder.
Förra veckan låg jag ju mest däckad, och på torsdagen åkte jag till Gävle och har spenderat påskhelgen där.
Så mycket "påsk" vart det ju inte, men en hel massa myspys och skoj.
I fredags lulla vi runt på IKEA och gubben min köpte på sig en massa smått och gott till sin lägenhet, sen avslutade vi dagen med kvällsbio "Hansel och Gretel", vilket var en jätte bra film, faktiskt! Helt i min smak =)
 
I lördags var vi och kollade på en lägenhet, en liten uthyrningsdel på Brynäs, sen flumma vi runt på stan i några timmar, handlade mat och hade en riktig myskväll med god mat, lite öl och senare på kvällen mötte vi upp en vän till mig och hennes karl och tog oss ett par öl ute.
Söndag hann vi inte med mycket mer än att gå tillbaka till lägenheten vi kollat på, skrev på kontrakt (JAG skrev på kontrakt) vilket betyder, Å äntligen (!!!!) flytt!! Kan ni förstå lättnaden, glädjen och förväntansfullheten jag känner just nu? 4 veckor kvar, sen blir min nya adress Gävle :-D Lycka.
Efter det bjöd K på lunch och fika och sen åkte jag hem till tärnsjö och Saga. Nu ska jag försöka jobba så mycket jag kan under dessa kommande fyra veckor, och packa ner tre år av skräp, och hitta på någonstans att göra av alla mina möbler, för det är en plytteliten lgh där mina saker inte ryms.
 
Men nu börjar det röra på sig ;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu