Nu så!

Hejsan!
 
Igår arbetade jag mitt sista pass på äldreboendet jag arbetat på i ganska precis ett år. Jag har trivts riktigt bra där, och lite nerrvös känner jag mig nu, när jag faktiskt är arbetslös och inte har någon tillgång till a-kassa lr liknande. MEN, jag lägger mitt hopp på tur och tror jag ganska snart kommer hitta en ny inkomstkälla =)
 
Inatt har jag vaknat av och till flera gånger, pigg och klarvaken och haft skit svårt att somna om. Jag tror och är helt säker på att det beror på att jag verkligen längtade till morgonen, för nu ska jag fixa mig iordning och äääntligen åka in och möta upp min älskling i Uppsala. Lite mat, mys och fika innan vi åker hem hit och fixar den sista packningen och städningen.
Nu närmar det sig =) Avfärd, bort från Tärnsjö och allt jag vantrivts med i så många år.
Naturligtvis kommer jag komma hit igen, min dotter bor här och har sin fotboll och dagis här, och jag kommer ju vara delaktig så mycket jag kan i det. Hon kommer bo hos mig med, men ha sitt huvudsäte här, hos sin pappa. Känns hemskt och läskigt, jag kommer inte ha samma "kontroll" över min dotters liv, men inget varar ju för evigt.
 
Nu ska jag hoppa i duschen! Kram på er!!
 

Kommentarer
Postat av: monica envall

Älskar dig gumman <3

2013-04-26 @ 22:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu