Vår?

Hallå i kylan!

Fan, gick igenom bilder på datorn, och nästa vecka, för ett år sen satt jag i bikini på balkongen :-/. Deprimerande ju. Visste ni att vi är inne på den 6:e månaden med snö nu? Onödigt vetande.

Igår arbetade jag äntligen, ett kvällspass på 8 timmar, och det var skönt att göra lite nytta igen, och komma ur lägenheten ett tag :-). Har två arbetspass kvar i veckan innan jag åker till gubben och Gävle. Ska kika in i min lägenhet oxå och planera vad som kan tas med. Lite party är inplanterat med och det var länge sen, så det blir skoj!

Idag är jag ledig och det är Mattes vecka så jag är även barnfri. Har hittills mest slappat, sökt lite jobb. Tog 30 min på crosstrainern i morse, och gav mig själv lite ben och rövträning med tungt motstånd.
Förkylningen är inte HELT ur kroppen än, så tar det lite varsamt fortfarande.
Ska ägna dagen åt packning och pluggning. Jobbar kväll i morgon med, vilket ger mig gott om tid idag och kväll att göra nytta :-)

Nöjd efter morgonträningen. Känns SÅ bra att få anstränga sig lite igen, svettas! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu