En dag i lugnets tecken

Hej på er!
 
Jag är fortfarande hemma hos mor min. Igår gjorde jag absolut nada! Åkte till stranden en sväng med mamma, Saga och deras unga leonberger, som jag i linne och trosor plaskade ut i vattnet med. Fan att jag inte hade kameran med, då hade ni fått roliga bilder, hehe.
 
Idag fick jag till en liten 30 minuters runda på grusväg, i sand och i skog i makligt jogg-tempo. Man blir lite bortskämd när man bara springer på löpband, det är mycket jobbigare att hoppa runt i skogen eller ta i i tung sand. Är dock inte riktigt nöjd med min prestation än, så kanske kör ett tabata pass senare oxå =)
Jag hade tänt få med mig massa blåbär hem till Gävle, men ingen vill ut i skogen med mig. Saga har grannpojkarna här som hon hellre leker med. Förstårligt egentligen, men i mitt mammahjärta vill jag ju bara sitta och krama och pussa henne dom här dagarna jag är här. Barn tänker dock inte så, för dom är det nuet som gäller. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu