"Hemma" i Tärnsjö hos mor med min dotter

Allå!
 

Sitter i lugna, tysta (bortsett från mammas upphetsade pladder i köket)  hebron i tärnsjö. Saga ligger sen 5 minuter och jag funderar på hur jag ska sysselsätta mig resten av kvällen.
Tänkte ta en cappuccino, dra på mig hörlurarna kopplade till datorn och kolla lite på Lyckan i LA (underhållande serie). Det har blivit en träningsfri dag idag. I morse klev jag och Kenny upp i skaplig tid och fixade lite grejer på stan innan jag stack. En fika hann vi med också.
 
Jösses, vi har levt så inpå varandra de senaste månaderna att det känns jätte konstigt att åka ifrån honom, hehe. Konstigt nog håller vi sams, busar och myser ungerfär lika mycket som för 9 månader sen. Måste vara kärlek <3 Vem som helst annan hade velat haft ihjäl mig vid det här laget :P hahaha. Nädå, SÅ jobbig hoppas jag inte jag är att leva med, eller?
Jag har iaf bytt ut min något större, håriga karl i några dagar nu mot min lilla lena tös. Blåbärsplockning och promenader står på schemat. Ska försöka njuta av lugnet nu ;) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm...????pladder :)

2013-08-19 @ 23:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu