Idioti!

Nu ska jag berätta något oväntat *sarkasm*, det finns fruktansvärt många idioter där ute i världen!
Kända som okända, och jag är så trött på att ta skit.
Jag tycker inte synd om mig själv (i vanliga fall), men ibland känns det så förbannat jävla orättvist allting. Allt från en tjurskallig gubbjävel på gatan som vägrar flytta på sig, till xpojkvänner, till myndigheter och vidare till hela det svenska jävla systemet! Idioter! hela förbaskade bunten!!!
All kärlek till min dotter, min mamma och min fina Kenny som finns där och är snälla, söta, upplyftande och hjälpsamma. Spec till K, som lever så nära inpå och känner mig utan och innan.
 -Utan dig hade jag blivit galen, eller massmördare, hehe ;-) Love Beijb <3
 
 

Kommentarer
Postat av: K

I got your back ;) älskar dig gumman

Svar: I know you do =)
S

2013-08-06 @ 22:24:12
Postat av: Anonym

Ni är väldigt fina ni med. Dessutom är ni kolossalt snygga ihop. :)







2013-08-07 @ 00:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu