Tisdag 13 Augusti

Hejsan!
 
Jag sitter på ett café här i Gävle och väntar på min karl. Tidigare i förmiddags var vi på gymmet och han fick agera pt åt mig, eftersom han har en "vilodag". Jag å andra sidan provade mitt första pass på crossfit. 10 olika övningar med 30 reps, så snabbt som möjligt helst utan vila (behövde dock stanna upp och flåsa ett par ggr).
Vi har valt att starta en träningsblogg ihop, jag och Kenny. Adressen till den är http://www.nattstad.se/freaksbynature. Där lägger vi upp våran träning och även våra framsteg. Vi har olika mål och en del olika träningsformer så det kan vara kul för alla typer att följa =) Kika in!
 
Den här bloggen blir kvar, där jag kommer fortsätta att halvhjärtat göra inlägg :P Jag önskar faktiskt att jag vart duktigare på det. Jag vill ha en personlig blogg där jag kan välja om jag vill lägga upp ytliga tips och tankar, liksom djupare funderingar och känslor, och det är därför jag har den här.
Det är befriande att få skriva av sig, och inte veta vem som tar del av det. Vissa läser nog och känner igen sig i en del tankar jag har, medans andra säkert läser med en skopa sarkasm, det spelar ingen roll. 
Genom att skriva om sig själv och dela med sig så blir man en måltavla, alla människor är inte vänligt sinnade, många vill ha igång fighter eller konversationer på nätet, men det bästa man kan göra för dom människorna, är att helt enkelt ignorera.
 
Iaf, ett inlägg om crossfit kommer upp senare på den andra bloggen, där jag berättar lite mer =)
Ha en bra dag så hörs vi sen!
C ya
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu