Vår Onsdag

 
 
Jag och Saga äter våran sedvanliga sena frukost just nu. Måste jag inte så är jag otroligt seg på morgonen, inget går fort ;)
 
Kom äntligen ihåg att ha med mig kameran igår då vi hade en myspys dag, med gym, fika på stan, utflykt med picknick, middag hos K och film och kladdkaka hos mig (ja ja, det vart ingen vidare nyttig dag, men ibland får man)
I helgen är det rockfestival här i Gävle, och vi cyklade förbi campingen, den drar hit mycket folk såg det ut som.
Dock är det nog inget för mig, en massa långhåriga rockers, hehe. Tyvärr låter sån musik ofta bara skrikigt och skränigt när det är live. Jag lär väl få höra ändå, eftersom det hela hålls väldigt nära mig. 
 
Nu taggar vi för gymmet =)
C ya!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jättefina bilder, ni är så fina tillsammans. Vad roligt när Saga är med er, hon stortrivs det syns.

2013-08-08 @ 15:20:09
Postat av: ♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Fina bilder. :)

Jag har nu en tävling där man kan vinna presentkort på 200 kr hos gömda juveler. Delta gärna! Ber om ursäkt ifall du inte gillar sådana här kommentarer. Kram.

http://evahle.se/2013/september/tavling-gomda-juveler.html#comment

2013-09-16 @ 19:26:45
URL: http://evahle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu