1 December

Den första advent idag. Här i Gävle firas det med resning av bocken, uppträdanden och fyrverkerier. Jag önskar Saga hade varit här idag, hon hade älskat det.
Jag vaknade lite smått bakfull i morse, och tog f.m till att sega i soffan med supernatural och lussebullar. Sen har jag vart på stan med Kenny och tagit en fika och kollat på ståhejet med banan-killen som uppträdde och allt. Igår kom Kennys mamma med man hit, hans bästa vän och min mamma med Håkan för att fika och gratta gubben min som fyllde år i torsdags.
Det var kul att samla dom, och våran hemmagjorde smörgåstårta var underbar. Lika underbar var den när jag kom hem igår natt och var hungrig ;) Borde alltid ha en tårta stående i kylen.
 
Jag har fått timanställning igen här i stan, och jobbar lite på ett äldreboende som ligger alldeles intill Kenny, vilket gör att det tar 5 min att gå dit, jätte skönt.
Det jag önskar mig mest nu är att det ska lossna lite på jobbfronten, få en säker inkomnst varje månad. En annan sak jag önskar, är att få lite mer kontroll på Saga. Min mamma-roll är väldans i skymundan just nu, så lite mer besök till tärnsjö ska jag se till att det blir, göra folk påminda om att det finns en riktig mamma här. Att inte ha kontroll är något jag har svårt att leva med, och just nu är mycket i mitt liv utom kontroll, det måste ordnas.
 
Nu ska jag dona här, och komma hem till min sötnöt för middag och kvällsmys =)
C Ya
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lilla älskling <3

2013-12-01 @ 20:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu