Lite av Julen 2013

 
Hejsan!
 
Nu känner jag faktiskt att julen är över, och det är lite skönt så här efteråt. Men jag har haft två riktigt mysiga, perfekta dagar. Självaste julafton tillbringade jag här, hemma i Gävle enbart med Kenny och alla djuren (råttorna, kaninerna och Frank). Vi drack äggtoddy (tokgod!), åt gott, gav julklappar och mös =)
Igår åkte jag hem till min mamma i Tärnsjö och hämtade upp Saga, där vi hade lite mer julklappsutdelning, spelade charadspel som Saga fått i klapp och åt mera gott, hehe.
Dock har julen inte blivit ALLT för onyttig i år, tycker jag.
Jag har, trots tidigare överenskommelse om att inte köpa några "vuxenklappar" ändå fått en del fint =)
 
Hoppas resten av er där ute oxå haft en bra jul. Snart är det nytt år!
 
Världens minsta gran hos mamma, men då såg julklapparna större ut iaf ;)
 
Mamma leker charader <3
 
Min glada Groda vid frukostbordet
 
Jag, glad för Bubbens julklapp :-D
 
Äggtoddy i muggen och musten var oxå med ;-)
 
Älsklingen <3 <3
 
Och Frankie fick sitt paket =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder förutom en. Det var jättetrevlig jul, synd att inte andra hälften kunde vara med. Tack mina älsklingar.

2013-12-26 @ 19:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu