Blue Eyes

 
Morrn morrn!
 
Tog rejäl sovmorgon idag, men kände mig ändå helt slut när jag gick upp vid elva. Både jag och Saga har häckat i soffan tills nu. Men dagen ska bestå av träning och att sitta med ett uppdrag i hälsopedagogik som ska in senast 23.59 inatt, och jag är sååå otaggad!
Därför börjar jag med gymmet, så kanske jag blir lite peppad. Jag kör med belöningen först ;-)
 
Blå ögon fick det bli idag (tänkte ju inte så långt som att jag ska börja med gymmet) men det är rogivande med morgon-sminkningen, även om det inte blir mycket, så gillar jag min "badrums-tid" med piff och pul, och gärna med musik på i bakrunden, och kaffekoppen stående på toaletten, haha. När jag väl vaknat till lite, så är faktiskt morgonen min favorit tid på dagen.
 

Kommentarer
Postat av: monica envall

Så fin du blev.

Svar: Tack mamma =)
S

2013-02-06 @ 17:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu