Dagen, So far

 
Tjao!
 
Uppe vid sju i morse, och det tog ovanligt lång tid för mig att kvickna till, trots att jag svepte en kopp kaffe det första jag gjorde, men inne på den andra började det bli liv här hemma =)
Grodan till dagis halv nio, jag tog en 30 min powerwalk, hem och gjorde frukost och pluggade i typ 2 timmar, för sen var det dax att hämta G igen (löjligt korta vissa dagis-dagar är, 3 timmar!) men då hade jag hunnit bli rastlös av att sitta still och läsa, så träningskläderna åkte på och vi gick till gymmet en timme, axlar och ben vart det idag, och det gick galant (axlar är inte min favorit direkt att träna)
 
Nu ska jag till och duscha, och sen blir det lite hemmafix, och mer plugg, för i morgon vankas första provet :S ogillar, men ämnet i sig, hälsopedagogik, är faktiskt intressant.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu