Dagen

Gymmet gick bra idag, axlar (svaga på mig) och ben. Kände dock att jag inte "kom åt" rumpan tillräckligt idag, vilket utseendemässigt är en del av mig själv jag vill fasta till. Rumpa, lår och mage. De typiska "tjej" partierna. Men det är väldigt kul när man märker framsteg i träningen, och lite framsteg utseendemässigt börjar jag få oxå.
Dagens mat har bestått av nötfärsbiffar 10% fett, stekta i olivolja (alltid) och till middag lax. Hade babyspenat och avokado till bägge målen.
Mitt vattendrickande går framåt, hehe, får iaf i mig 2 liter per dag, och har valt mindre koppar när jag dricker kaffe (och nej det blir inte fler bara för det)
Kroppen skriker efter socker nu märker jag, men det ska den fan inte få! Man tror inte man behöver det där sockret, förrens man slutar helt med det. Har inte i kaffet heller.
 
Josse var förbi en sväng och vi skrev lista på allt som behövs till kalas-baket, det spädde ju på sötsuget ngt :P Men för övrigt har dagen varit lugn. Ska ta ett bad nu, och sen har jag lovat Saga ett mörkt rum, och nerbäddade i soffan ska vi berätta spökhistorier. Jag har rotat reda på några riktigt smaskiga här, hehehe! 
I morgon blir det uppe med tuppen och lämna grodan på dagis, träna, handla och baka. Feels good :-D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: B

Tjusigt gumman :D stolt över dig <3

2013-02-21 @ 20:14:24
Postat av: S

Tack "B" <3

2013-02-21 @ 20:25:30
URL: http://sofiakjonsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu