Det går bra nu!

Morrn!
 
Sitter nyvaken med kaffet i hand. Halsen bränner, men det har den gjort de senaste dagarna, så tänker ignorera det och köra träning som planerat idag ändå.
Det har känts bra den här veckan, har hållt igång varje dag. I tisdags orkade jag inte gymmet, men satt och spånade på nätet efter övningar där redskap inte behövdes, och hittade till slut en bra ihopsättning för hela kroppen, med både styrke ich puls-övningar.
Det var skitjobbigt, och ett jätte bra alternativ "mellan" sina träningspass på gymmet, de dagar man inte kan/ vill ta sig iväg =)
 
Har satt upp lite nya "regler" för mig själv oxå, bara för att jag verkligen vill se resultat nu! Ett x antal koppar mindre kaffe om dagarna, minst 2 liter vatten ska i (har druckigt duktigt senaste dagarna, och fått en kvällshuvudvärk på köpet, men det är väl bara för att kroppen min är ovan vid vattenmängden), endast alkohol på helgen och i mindre mängder, sötsuget ska bort! HÖGST en dag i veckan får gottigt intas.
Maten, behöver jag inte ändra på tycker jag. Äter sällan ris, pasta, potatis utan har en riktig kärlek till babyspenat ist ;)
Så, istället för att ändra mina matvanor, ska jag ta bort sötsakerna MELLAN måltiderna. Och försöka äta lite mer regelbundet under en dag, för det är jag dålig på. Är ingen äta-människa. Ett onödigt ont som måste göras bara, hehe.
 
Nu blir det frukost iaf, sen gym, och sen ska jag införskaffa en massa BAK-grejer, som Josse ( <3  ) ska få leka med till Sagas kalas på lördag. Min lilla skit fyller fan 6 år! Lustigt att hon blir större, medans jag stannade i ålder för 5 år sen ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu