Housewife-Bitch

Lördag kväll. Jag har gymmat, axlar och ben,  vart ett kort tag på ett kalas hos några bekanta, men fick gå hem med en gråtande dotter, eftersom några flickor var väldigt elaka mot henne.
När jag ser min egen dotter bli illa behandlad, så blir jag både ledsen och frustrerad. Frustrerad över att hon tar emot skiten. att hon är för snäll och för "vek". Visst, mitt fel, för jag har fostrat henne så. Erkänner att jag borde lyssnat lite mer på hennes far :-/ Jag vart förbannad på tjejerna och skällde ut dom. Jag blir så arg! Har nog mycket undertryckt ilska i mig, som samlats på, för det känns som att en explotion ligger precis under skinnet på mig.,..
 
Iaf så muntrade jag upp henne, och nu har vi städat lite, hon har mest pysslat, men jag har farit runt med damsugaren i höger hand och vinglaset i vänster, haha ;)
Ska kasta i mig lite mat nu, och sen pladdra lite med grannen, sen hoppas jag söndag, måndag och tisdag går jävligt fort, för sen tänker jag fly från detta hål i kartan, upp till min fina.
 
sometimes I feel like a housewife-bitch, and I am
 
 
 

Kommentarer
Postat av: K

I got ypur back ;) lets kick some ass. Längtar efter dig gumman, puss <3

2013-02-10 @ 02:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu