Night Out

 
Go kväll folket.
 
Mina få timmars sömn idag har inte gjort mycket nytta, men efter en kall promenad och hämtat hem min lilla groda som nu är endast min i en vecka, ordentligt med mat och ett bad, så känner jag mig iaf som en människa igen =)
Jag ocg Sagas pappa ska införa "varannan-vecka" nu, det blir tufft i början, men blir betydligt lättare efter ett tag tror jag. Naturligtvis kommer både han och jag att hälsa på henne när det är den enas vecka, men det kommer ge mig bättre plugg-tid.
 
Nu var det ju inte det jag skulle skriva om, utan min kväll med tjejerna igår. Det var riktigt trevligt att komma ut och dansa av sig lite. Få fixa sig iordning, dricka öl, lyssna på musik och se fram emot utgången, det är en uppfriskande känsla =)
Jag och Hansson åkte in till stan på kvällen, där vi mötte upp Elli (SOM jag saknat den lilla tjejen) och Lisa. Mycket kramar och skratt vart det.
Känner att jag behöver unna mig lite tid med vänner också, det har liksom inte funnits ork och direkt tid för sånt på senast, men som jag skrev en gång tidigare, man ska vara rädd om de människor man har och bryr sig om.
Jag kommer se till att ta mig mera tid, vilket oxå blir lite lättare vid mina barn-fria veckor.
 
Nu funderar jag på att ta helgens sista timmar till att smälla i mig kladdkaka och grädde, medans jag myser i soffan med Russel Crowe iklädd min underbara One-piece. Så blir det! C ya
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu