Saturday

Tjao!

Sitter påklädd och sminkad och ska få iväg Saga på ett barnkalas om 30 minuter. Jag själv har inte bestämt mig om jag oxå ska närvara, eller fly till gymmet under tiden.

Är lite inne i en "gömma-mig-för-folk period", då man bara vill vara för sig själv och göra sina saker i lugn och ro. Det finns endast två personer som jag kan umgås med såna här tider, som inte dömer mig lr tycker jag är gnällig.
Dom muntrar upp mig utan att ens försöka :-)

Nu måste jag iaf iväg, med gym-väskan packad och beslutsångest. I-landsproblem, men det är mitt problem ;-)

C ya!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilka två kan det vara? Kenny är ju självskriven va? ;)

2013-02-09 @ 12:41:41
URL: http://josephin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu