Söndag 24 Feb

Vaknade i morse av min lilla kicka som försiktigt skakade axeln på mig. Jag är alltid lika tacksam att hon är så lugn som hon är. Skulle antagligen bli galen om jag hade en unge som härjade runt och kastade sig på mig varje morgon =)
I går fyllde hon år, 6 år. Hon hade fått tillåtelse att bjuda vilka och hur många kompisar hon ville. Vi hade hyrt gymnastikhallen här i Tärnsjö och det vart jätte lyckat.
I ca 2 timmar härjade en massa ungar runt, hängde, klättrade. sparkade boll och bara hade kul.
Jag ägnade mycket tid åt att se ut över allihopa, kollade så att ingen såg ensam ut, eller obekväm, men sånär som på en liten flicka som jag höll i handen i princip hela kalaset så tycktes alla ha jätte kul, speciellt Saga.
 
I morgon trillar csn-pengar in, och därefter lön, och det är väldigt välkommet. Jag blir ju "barnfri" ikväll en vecka framåt, så efter mån- och tisdagens jobb så tar jag mitt pick o pack och åker till Bubben min. Jag saknar honom väldigt mycket. Ser fram emot flera dagar med promenader, filmtittande, cafébesök och mys.
Nu har jag iaf fastställt en plan hur jag ska gå tillväga för att kunna flytta, nu behövs bara en nypa tur oxå, och den ingrediensen brukar vara svårast att få tag på. Håll tummar å tår för mig ;)
 
Igår, 23 feb. Innan kalaset hos Josse, med Saga och Gabbe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu