Sunday

Usch och fy, är verkligen självkritisk just nu. Helgen har varit tokonyttig känns det som, med rödvin och GODIS. Jag känner mig pluffsig och finnig, vilket jag är också :-/
Har ni såna perioder?
 
Idag har jag varit med Saga hos Josse i flera timmar, och medans jag har druckigt kaffe, har Josse fixat en massa fina inbjudningskort till Sagas kalas om 2 veckor, haha. Hon är min fru, som bakar och fixar pyssel-saker åt mig ;) Vad vore jag utan henne?
Jag saknar den "kvinnliga" genen i mig. Är totalt ointresserad av heminredning, jag vill ju ha ett fint hem, men någon annan får gärna fixa det. Städning gillar jag! Det är ju bra :-P
 
Ikväll tog M över Saga, men jag var inge sugen på att ta mig ner på gymmet, utan hämtade bara skorna där, och körde hemma-träning ist. 30 svettiga minuter på crosstrainern, och lite planka och sit-ups. Inte vad som var planen från början, men bättre än inget iaf =)
Plugga hade jag tänkt också, eftersom jag arbetar två dagar nu och sen åker till bubben min. Men jag ska försöka hitta lite tid till plugg där med, men det finns ju såååå mycket roligare saker att göra när jag har honom i närheten ;-), hehe.
 

Kommentarer
Postat av: K

Plufsig?? du är ju ashet ;) här behöver du inte plugga, bara att fråga mig om du undrar nått ;) :D Känn dig välkommen min sköna.

Svar: Haha, du är bara kåt gubben ;-) Tack sötnos <3
S

2013-02-11 @ 00:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu