Väntar...

Sitter i lugn och ro på Uppsala central och väntar på mitt sena tåg.
Förutom att jag toklängtar efter K, så är det rätt behagligt här.
Jag har arbetat under e.m/kvällen, så är behagligt trött i kropp och knopp :-)
Har mitt kaffe, snickers och plugg (telefon), hehe.

Så lugnt på kvällen i stan, harmoniskt på ett vis som är så självklart ute på landet. Men här är det liksom skönare. Lantlollan har en liten gömd stadsbo i sig tror jag ;-) Haha. Nä, men nu är det så, att jag har aldrig självmant valt att bo där jag bor, tvärtom. Jag trivs i stan, har alltid gjort. Älskar sommaren, så när jag var ung ville jag ha en sommarlägenhet mitt i en stad :-P
Nu ska jag ut och ta luft. C ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu