2013-01-10

God Morgon.
 
Sitter vid köksbordet med kaffekopp nr 2, och funderar på hur jag ska lägga upp dagen tills jag måste åka till jobbet vid ett. Träning står på schemat iaf, och sen har jag inte kommit så mycket längre, hehe.
Nu önskar jag mig verkligen bar mark, så jag kan börja varva löpbandet med skogen. Älskar att springa i skogen. Det blir så mycket mera lek då, och mera tanke/fotarbete. Att bara springa fram på en grusväg är ungefär lika tråkigt som löpbandet, men slingrande stigar med stenar och rötter är kul!
Ska fylla på klädförådet nu till våren oxå, med lite bra träningskläder. Någon som har ett bra tips på lite billigare men fortfarande bra kläder?
Knatar man in på en sportaffär är priserna (enligt mig) sjuka! Jag är för snål för att lägga 5-600 spänn på ett par tights. En riktigt bra löparjacka som andas ska jag definitivt införskaffa. Det är alltid svårt att klä sig på våren och hösten när man vet att man ska ut och svettas.
Så alla tips på bra affärer och / eller hemsidor är tacksamt välkommna =)
En bra dag önskar jag er alla så länge, så hörs vi snart igen!
C ya
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu