allmänt dravvel

God dagens!
 
Här har det varit sjukstuga senaste dygnet, enbart för mig :-/ Är det något jag är riktigt dålig på, så är det att vara sjuk. Jag blir så rastlös, och att känna att dagen bara försvinner till ingenting gör mig deprimerad.
Igår låg jag i princip i soffan från morgon till natt. Två filmer glodde jag på, Gone och Burlesque, båda väldigt bra. Klämde en låda toffifee och en toblerone och ett x antal glas cola.
Jösses vad jag saknar gymmet, men friskskrev mig till jobbet så jag ska jobba fredag kväll, och vill inte riskera att dra igång för tidigt så jag väcker infektionen i kroppen igen.
Men på lördag blir det som vanligt igen, det är min olan =)
 
Snälla K har underhållit mig på sitt lilla vis, där uppifrån Söderhamn, och utan de timslånga samtalen med honom hade jag nog klättrat i taket nu, hehe, men om ett par timmar ska jag hämta hem Grodan från dagis, så kvällen blir mys (om hon inte överger mig för Elvin dvs).
Jag är inge bra på det där med distansförhållanden. Jag tycker inte om att gå runt och sakna hela tiden. Ok om det bara är några dagar, men när det blir veckor, då blir jag nedstämd.
Planen är att det blir bättre snart, och jag hoppas allt går som det ska, det behövs =)
Tänker snart röva hit honom till min lilla håla, man lär ju få uppleva t-sjö någon gång under sitt liv. Någon gång och aldrig mer, haha. Sommaren är väl egentligen den bästa tiden här, med östa och stranden, kanotpaddling och annat mys. Men nu är det snö, och då finns ju alltid pulkaåkning ;-) Yyeeyyy!
 
Nä, nu ska jag ut i ovädret, köpa cigg och middag. En tråkig update vart det nu, men jag har inte vart någe inspirerad att skriva de senaste dagarna. Jag behöver att det händer nått i vardagen för att jag ska få ideér. Nu har det stått stilla, och jag blir idélös.
C ya later!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu