Anpassa sig

Är på väg till arbetet, sov risigt som fan, så det blir nog en lång dag.
Vaknade i morse med ett meddelande på telefonen, som gjorde mig besvärad och irriterad.

Det är så svårt när man måste anpassa sig, hela hela tiden, så det ska passa alla runtom mig.
Ge mig en enda vecka, där jag får vara helt självisk och inte behöva tänka på NÅGON förutom mig själv.
Nu består varje dag av att se till att alla runtom blir nöjda, att mitt schema ska matcha alla andras.

Jag tycker inte synd om mig själv, för så här har nog de flesta människor, men jag är less på det. Alla runtom ska vara nöjda! Nu fan vill jag bli nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu