Back To Reality

Mina senaste 5 dagar har varit jätte fina, och ju närmre t-sjö jag närmade mig idag, ju längre ifrån kände jag mig. Det här är inte "hemma", fast det har varit det i närmare 12 år.
 
Jag anlände till Söderhamn i fredags kväll. Då vart jag uppmött av Kenny, och vi traskade direkt hem till hans mammas hus. Kvällen vart lugn, jag var trött efter att ha gått upp tidigt och vi ville bara få va, i lugn o ro.
Tidigt lördag morgon steg vi upp, med hans mamma och Ulf, och åkte till Bollnäs, där vi tillsammans med hans systrar + män, Patrick och mamma&Ulf flyttade ur en lägenhet och i en annan.
Det vart 3 vändor med en skapligt stor lastbil, mycket bärande och konkande och spring upp och ner för trappor, men det var mysigt och kul =)
 
På kvällen bylsade vi på oss och gick till P för ett parti poker och drack öl, och sen gav vi oss tre ut i skogen, lassade med korv och öl, och spenderade ca 6 timmar med knatande och rumlande, massa skratt och korvgrillning vid ett stort tjärn mitt ute i, ja, typ ingenstans i en bäcksvart skog.
Haha, en knäpp idé som vart en helknasig natt, men jag hade inte bytt bort den mot vilket dansgolv som helst.
Full med blåmärken är jag, för jag smällde i backen ett par ggr, men killarna fick landa mjukt iaf, eftersom jag hamnade underst, hehe :-P
 
Söndagen vart slapp på dagen. Tacos hemma med mamma&Ulf och gymmet på kvällen. Jag höll mig på löpbandet och sedan lite magövningar. Fick bra rump och rygg-tips av Kenny, och kollade på grabbarna som tränade nått jag knappt kan uttala, typ jujutsy (lr nått) :P
 
Måndag var den slöaste dagen jag någonsin vart med om, tror jag. En promenad ner på stan för lite cafémys, köpte på oss ost&kex och lite vin, och sen hem och slog på en film, tog en sen kvällspromenad och sen en film till.
Det har varit riktiga semesterdagar för mig, men vi har ändå varit riktigt aktiva. Hälften av tiden iaf ;)
Idag gick vi upp i tid och åkte till Gävle med Olle. Strosa på stan, tog en kaffe på george, åt lunch på någon taco-bar, och sen fick jag ge mig och ta tåget vidare mot Uppsala och sen hem.
Det var underbart att få hämta hem min lilla Groda, och nu ligger hon tryggt nerbäddad i min säng, där jag strax ska göra henne sällskap, för kl ringer 5 i morgon. Jobb mellan 7 och 16.
Jag har nog inte riktigt greppat "verkligheten" än, för när jag försvinner härifrån i några dagar, så släpper jag verkligen allt! All kontroll, allt planerande, oro och tänk på vardagliga ting som jobb, mat, tvätt. jag bara åker iväg och är... och det har varit fantastiskt.
 

Kommentarer
Postat av: Alina

beautiful photos! xx

The Provocative Couture

2013-01-08 @ 22:25:55
Postat av: Joanna

Härligt! Fikade ni på Tewes? (Eller hur det nu stavas, kommer inte riktigt ihåg) Jätte mysigt fik i alla fall :)

2013-01-08 @ 23:11:05
Postat av: S

Alina: Thanks =)

Joanna: Jag TROR vi va där, hehe :P

2013-01-09 @ 17:36:51
URL: http://sofiakjonsberg.blogg.se/
Postat av: Joanna

Haha, du har stenkoll märker jag! ;)

2013-01-10 @ 11:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu