Dagsläget- 3 Januari 2013

Hej på er!
 
Jag har kommit igång bra med träningen igen, och det känns urskönt! Det gick snabbare än väntat att komma in i den "självklara-gym-tiden" varje dag, eller iaf varje dag jag hinner, men jag ser oftast till att hinna =)
Jobbandet går, segt, inte allt för mycket som trillar in nu, och det är lite småstressande, men ska försöka komma in på en utbildning i Uppsala igen, så det blir lite mer lån från csn, men då överlever jag iaf.
 
För övrigt så är det min födelsedag idag, 27 vuxna år blir jag, och jag känner mig inte så "gammal", men jag slutade åldras vid 20, så det är väl inte så konstigt då :P hehe.
Kenny, Patrick och hans bror sponsrar med en resa upp till Söderhamn i helgen, och där ska jag bara gosa, mysa och gosa, och det var den bästa presenten jag kunnat få, för jag saknar dom allihopa, och specielt "min" pojke. Ett jätte tack till dom allihopa!!
 
Idag ska jag först fika med Josse och Gabbe som kommer hit när som helst, och sen ska jag till gymmet. Löpband och ben/rumpa gäller idag, och sen ska jag packa lite och ta det lugnt.
Livet känns ganska underligt just nu, jag har liksom ingen direkt koll på saker o ting, och det är en känsla jag aldrig kunnat stå ut med förr. Jag är lite av ett kontrollfreak, över de större frågorna i livet, men nu är jag helt nollställd. Och det är lugnt. Jag har börjat vänja mig vid att leva vecka för vecka, dag för dag. På nått vis överlever man, men pengar underlättar ju livet en hel del, och dom står mest i fokus nu.
Något jag är trött på är just osäkerheten med ekonomin, men det ska lösa sig =) Jag har senaste tiden haft mycket annat i huvudet, som inte har handlat om överlevnad, inte fysisk iaf, men dax att försöka prioritera mat i kylskåpet igen, hehe, nä riktigt så illa är det inte.
Men nu ska jag sluta pladdra!
Ha en fin dag allahoppa!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu