Ett litet hej

Hejsan.

Idag är min sista dag här i Söderhamn. I morgon åker jag hem.
Jag har haft det så tokigt och mysigt och återigen känner jag samma känsla som sist,
Att jag saknar min lilla groda väldigt mycket, och samtidigt vet jag att jag i morgonkväll och på obestämd tid kommer sakna Kenny.
Glädje och sorg i ett virrvarr.

Vi har iaf hunnit med en hel del, men det kan jag berätta sen. Nu ska jag dricka kaaafffeee, sen duscha och sen hoppa på min fina som sover ;-)

Ville mest visa att jag lever och säga hej. C ya!



Kommentarer
Postat av: K

Alltid lika härligt att ha dig här :) du kommer vara saknad, mer än du vet.

Svar: Verkligen? =)
S

2013-01-08 @ 01:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu