Lugnt

Tjao!

Har ledigt tre dagar, och har inte direkt något inplanterat. Ett litet möte på måndag bara.
Kände första timmen hemma igår kväll att det var skönt, men sen kom rastlösheten över mig.
Jag behöver ha saker inplanterade, eller iaf möjligheten att kunna spontangöra något.

Nu ligger jag i soffan, nyss hemma från gymmet. Utan gymmet skulle jag bli tokig, speciellt under mina omständigheter jag lever nu. Mycket har förändrats för mig, men det är bra. Jag känner att jag har fått en "utrensning" bland folk i mitt liv. Jag har bara kvar dom som verkligen är något att ha.
Visst, lite ensammare, men mycket ärligare.

Det var skönt på gymmet idag, jag hade energi att göra det jag ville plus lite till.
Saga var troget med, fast hon pysslar med sitt. Älskade unge, måste vara den bästa och enklaste på denna jord. Vad har jag gjort för att förtjäna henne? Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu