Måndag 21 Jan

Morrn morrn!
 
Kurar i soffan, fullt påpälsad och med tjock filt runt mig, eftersom min lgh är bokstavligen snorkall! Hatar när kylan börjar krypa in, då kan man inte skydda sig på nått sätt.
Inatt sov jag med fleeche-filt närmast kroppen, tjockt täcke och överkast (t-shirt och ullsockor på) och vaknade blöt av svett, men så fort täcket kastades av började jag hacka tänder :-/ Saga å andra sidan, som måste ha lava rinnande i ådrorna struttar runt här i enbart strumpor, knäppskalle.
 
Igår, när jag hade publicerat det senaste inlägget kom jag på mig själv att bloggen har blivit ganska... nedstämd på senaste tiden. Tänkte då att jag ska börja uppdatera lite oftare igen, så det inte bara blir dessa "grubblartankar" som syns här. På kvällen fick jag det dessutom påpekat för mig ( på ett rätt negativt sätt) och det var lustigt att det kom just igår, då jag själv tänkt tanken. "När man tänker på trollen"...
Jag är inte nedstämd, men har haft en ganska turbulent period i mitt liv nu, med många förändringar, försök att omplanera mitt liv (och är lite virrig på just den frågan), och mitt i alla tankar har jag faktiskt en väldigt fin känsla, att jag är kär =) Jag är upprymd och nyfiken och ser fram emot framtiden, för jag har verkligen ingen aning om hur den ser ut.
Jag har under ett tag framöver iaf "tryggat" min ekonomiska sits, med tanke på att jag har tagit helstudielån, och kommer ta några ströpass på jobbet här och där, och det är den enda trygghet jag behöver egentligen, annars känner jag ingen direkt panik över att resten är en enda snurrande röra i mitt huvud, det löser sig =)
 
Jag arbetar denna vecka ut, t.o.m fredag, och sen har jag inte åtagit mig fler pass, eftersom studierna är planerade att dra igång mån den 28:e.
På fredag efter jobbet åker jag in till stan, möter upp Kenny =) och sen tillbringar vi helgen hemma hos mig, och sen tänkte jag åka med honom till söderhamn ett par dagar. Har blivit väldigt lång tid nu sen sist vi sågs, i början av januari, och det har varit tråkigt, för efter ett tag har jag mer behov än att bara höra hans röst via telefonen. Speciellt nu, i denna kyla som råder, behöver jag hans ständigt heta kropp att kura emot ;) Miss ya beijbii <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu