Några sanningar...

....om mig.
 
# Jag bryr mig otroligt mycket om de personer som ligger mig närmast hjärtat, resten, har jag lärt mig den hårda vägen att totalt ignorera när de har problem, är ledsna, behöver hjälp osv. Jag har ofta varit dumsnäll, och det har straffat mig själv i slutändan.
Så inom mig har det vaknat en liten bitch som jag tänker behålla.
 
# Jag är sjukt dålig på pengar, erkänner, men när jag har dom ska dom spenderas! Right?
 
# Jag är aldrig helt tillfreds med mitt yttre.
 
# Jag beundrar dom som har accepterat sig själva och är nöjda med det. Jag själv, funderar ofta över mig själv, mitt betéende, hur folk uppfattar mig osv. Visserligen får negativ kritik mig att argt höja näsan och envist fortsätta vara mig själv. Är det en sorts acceptas ändå?
 
# Jag kan ofta känna att mitt liv har levts utan mig, vart var jag? För många beslut som gjort att jag sitter där jag sitter idag, känns i efterhand väldigt dumma. Lätt att vara efterklok.
 
# Jag önskar att jag hade en egen familj att umgås med. Att allt från början varit annorlunda.
 
# Trots alla dessa tankar, känslor och funderingar, så är jag ändå jävligt nöjd med att vara den jag är.
Efter allt som gåtts igenom, under hela mitt liv, hade jag kunnat vara en helt annan människa idag.
 
# Jag har fått höra av de som känner mig, att jag lätt kan bli kall och hård, och stänga av mina känslor, men så är det inte. Dom har rätt när dom säger att jag lätt gör det, men då är det ofta sanna reaktioner. Jag kan inte bara "stänga av" och ignorera de verkliga känslorna, utan när jag blir kall, så är det 100% äkta. Då känner jag ofta förakt, och ibland t.o.m hat.
Många, många gånger har jag önskat att jag KAN stänga av när jag vill, när det passar. Men det kan jag inte. Jag är en riktig känslomänniska, och mina känslor syns, och jag ger utlopp för dom, alltid. På gott och ont.
 
# Jag älskar kaffe, vin och mina ciggaretter (för att vara ärlig om negativa hälsoaspekter, hehe)
 
# Jag älskar att vara aktiv, att sällan sitta stilla, att mysa med min kärlek, att känna att jag är "the one", att vara en del av ett stort sällskap, att gosa med min dotter på våra fredagsmys-kvällar, att försvinna i mig själv i ett folkhav, på ett dansgolv till dunkande musik.Såna saker får mig att leva, det är mitt mål inför varje ledighet.
 
Som ni vet, är jag en väldigt "delad" person. Jag har inte hittat min typiska livstil än, och det vill jag inte heller. Jag vill inte fasta i det ena eller det andra. Jag vill ha ALLT! Och allt ska jag ha... C ya
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu