Spelat, Myst och Shoppat

Tjenare.
 
Varje gång jag spenderar några dagar med Kenny "glömmer" jag verkligheten, förutom då den envist tränger sig på, men annars har jag det så lugnt och skönt. Vi hinner med att göra en massa saker, och tiden tycks aldrig räcka till för allt vi har tänk göra, hehe.
Men i det stora hela har vi myst, lagat mat, gymmat, spelat kort, biljard, bowlat, tagit en heldag i Gävle där vi handlade lite smått och gott, bl.a varsin one-pice (som jag alltid lovat mig själv att ALDRIG köpa) och nu när den väl är på så vet jag inte hur jag ska få av den :-P
Vi har umgåtts med grabbarna (Patrick, Olle och Sebbe), men tagit gott om tid för oss själva med. Vi har vart med Saga här hemma hos mig, och det var väldigt mysigt för mig att få vara med dom bägge samtidigt, det betydde mycket <3
 
Idag pussade jag dock min bubbe hej då, tog tåget från söderhamn (vi åkte dit i söndags), mellanlandade i Uppsala och införskaffade min kursbok, landade i t-sjö och hämtade min lilla groda på dagis. Nu ligger hon, och jag har skummat igenom kursplanen. Känner mig helt slut i huvudet så ska till o sova strax. Sömnbristen gör sig alltid påmind efter några dagar med K, hehe, men varför sova när det finns så mycket annat att göra? Har garanterat fått mig mitt livs bästa massage bl.a ;-)
Nu har jag dock en del verklighet att ta tag i, med start i morgon.
 
C Yaa!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu