Back

Hejsan!
 
Nu är jag tillbaka hemma i Gävle sen igår kväll. Det var apjobbigt att lämna Saga, men för hennes del gick sorgen över rätt snabbt, tur är väl det. Hon har det bra i Tärnsjö, med sin pappa och alla sina vänner, men jag saknar henne så det gör ont ibland, konstigt vore väl annars?
 
Idag var jag och skrev på papper och secretes för Omvårdnad Gävle och i morgon ska jag på första introdagen. Jag är endast anställd som vikarie, med inom hela Gävle så jag hoppas på bra med jobb, hoppas verkligen.Fortsätta söka gör jag i vilket fall, ett säkert jobb är säkrare än ett osäkert, hehe :P
Annars har jag nyligen haft ett grispass på gymmet med min man. Ett par dagar i veckan ska jag köra tabata, vilket är skitkul och skitjobbigt, men ska visst vara riktigt bra för förbränningen och det känns.
Idag gjorde vi hela passet ihop och det tycker jag är jätte mysigt, och just när det gäller tabata så är det SÅ mycket mer peppande när man gör det ihop med någon =)
 
Nu sitter jag med färg i skallen och ska ta tag i min lägenhet, som jag spenderar väldigt lite tid i. Det blir oftast bara in och kasta av sig kläder och ta med sig nya, vilket ställer till med lite oreda. Jag har fortfarande inte riktigt kommit iordning här, vilket vore trevligt att göra innan jag flyttar igen, hehe. Ska fortsätta flumma runt här ett tag, men sen bege mig till hem nr 2, Bubbens ;)
 
Lyxar till proteinet (som faktiskt är riktigt gott, smakar jordgubbs shake) genom att dricka fint :-P 
C Ya!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu