Äntligen

Det senaste dagarna har varit skit. Egentligen dom två senaste veckorna, men mest sen i söndags. Jag, liksom många andra, har rastlösheten i blodet, men jag är ofta så pass extrem att jag inte ens kan sitta ner under en hel film, utam måste nån gång upp och springa, ut och röka lr nått.
I vilket fall har först min lilla kicka varit sjuk, hela förra veckan, och lagom till hon ska till sin pappa i söndags slogs jag av det, och det var fan det värsta jag varit med om tror jag.
Natten till måndag hade jag såna otroliga feberkramper, jag kunde inte gå så typ kröp mellan sängen och badrummet, var paranoid som sjutton och livrädd för, ja, allt!
 
Igår var jag på benen, skakig och matt, men tog mig till gympahallen här i tärnsjö för att kolla på Sagas första fotbollsträning, peppa henne lite ;) Och eftersom jag pallade det så packar jag ryggsäcken och åker till min Bubbe i Gävle idag! Det blir en lugn och mysig påskhelg, bara han utstår mitt snorande och slemmande :P haha. Vad gör man inte för kärleken? ;-)
 
C Yaa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu