At the gym

Gårdagens gymplaner vart avbrutna då jag efter 10 min på löpbandet fick avbryta eftersom det brände till och fortsatte göra molande ont på framsidan av smalbenet/foten. Vet inte vad som hände, hade brant lutning på bandet och jag måste ha överansträngt lr nått.

Idag gjorde jag ett nytt försök, och tog 5 km i lugn varvat med snabb jogg. Det kändes i början men avtog när jag lugnade tempot.
Att jag har börjat variera tempo och lutning på bandet har gett resultat, för dessa ca 35 min i behaglig takt på plant band var rena barnleken.
Vart lite olika magövningar som uppvärmning innan.

Får börja variera mina cardio-pass nu med lite crosstrainern så benen håller. Skit att ha känsliga leder, men får lyssna på kroppen och ändra taktik när det behövs.
Nöjd med dagen är jag iaf :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu