=)

Hej hej!
 
Sitter med Saga hemma i soffan, snoriga, trötta och möra, men ändå med hopp om livet ;-) Jag åkte hem igår efter att ha spenderat några dagar hos Kenny.
Tråkigt nog avslutade jag helgen med att bli sjuk, men vi fick ändå flera mysiga och roliga dagar.  Under helgen bosatte vi oss i Bollnäs och har promenerat runt, jag har fått min första lektion i kickboxning (smärtsamt men skit roligt!!!), fikat, tittat och handlat. Var till ett mysigt ställe under lördagen där det fanns växter, sköldpaddor och gott fika. En älg hittade vi på oxå, haha.
På kvällen lagade vi gott, festade till och gick ut och dansade. Jag tycker det är jätte kul att vi kan umgås enbart vi ibland, och festa till och ha riktigt roligt ihop.
Dagen därpå kände jag mig inte lika rolig dock :P
 
Idag ska jag kurera mig, plugga lite, söka jobb och äta bra. Just satt i mig en skit god skaldjurssoppa. Nu vill jag verkligen bli frisk! Har ett nytt, roligt tränings schema jag vill sätta igång med! Och vår, ge mig vår!!!
 
Nej, inga seriösa bilder ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu