Mar. 23, 2013

Morrn morrn!

Har vaknat/ blivit väckt exakt samma tid hela veckan, typ tjugo över åtta.
Är ju bra att jag inte legat och drönat till tio iofs, då blir det hårt att kliva upp till jobb sen.

Dagsläget: Saga börjar definitivt bli friskt, hon hänger inte enbart i soffan.
Jag, är inte helt 100. Igår började jag dagen med 40 minuter på crosstrainern, och tänkte ta gymmet på e.m, men vart hängigare under dagen och samma nu, huvud och hals gör ont.
Nu är det över en vecka sen jag tränade, och jag har bara vart i min lgh hela veckan och haft jätte mysigt med Saga, men jag är så understimulerad just nu!!!
Samtidigt vågar jag inte hålla igång, nästa vecka har jag arbete och sen ska jag till K och då vill jag må bra!

Jag har haft mycket "funderar-tid", och nog har jag funderat. Inget jag vill dela med mig av än, men en storm nalkas, minst sagt.
Ibland är ens val i livet väldigt självklara, men samtidigt så svåra. Man gör något man måste fast man vet att det kommer komma konsekvenser utav det.
"Jag skulle göra allt för de få personer jag älskar". Det har alltid varit självklart för mig, och inga problem, även om jag själv har fått stå tillbaka, eller missat chanser.
Nu går inte det. Jag måste sätta mig själv i första rummet, och de jag älskar, kommer jag få kämpa för.
Kämpa kommer jag, till sista blod droppen.

Just nu längtar jag efter att sätta mig på tåget, ta mig till K, få ventilera, planera, göra saker och känna kärlek <3
Jag är ändå, bortsett från sjukdom, glad över min och Grodans lugna vecka. Den har varit väldigt mysig. Jag hade velat avsluta den med en tripp till Uppsala. Äta gott, promenera och ha en skön dag. Men varken jag lr hon orkar.
Näst nästa vecka jag har henne, då ska vi göra lite skoj ;-)

Idag ska jag ta det lugnt, skriva en uppsats i specialpedagogik och BLI FRISK.
Tips på bra bli-frisk-nu produkter mottages gärna :-)

C yaa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu