Nog!

Släpade upp mig och Saga kl 5 i morse, och hade jag inte haft en sån glad och snäll unge hade jag aldrig utsatt mig för det. Jag är verkligen ingen morgonmänniska, så hade jag behövt bråkat och tjafsat vid den tiden oxå så hade jag antingen sagt upp mig lr sålt ungen ;-)

Surt nog så slutar jag kl 14, men eftersom bussarna går skit dåligt här så hade jag inte vart hemma förens 16 iaf, och vad händer när jag står och väntar på bussfan?! Han kör förbi och missar en hel jävla buss station full med folk!!! Nu är det nog! Hur fan kan dom förvänta sig att folk ska vilja bo ute på landet, och åka kommunalt (för det är väl det dom vill?) när dom knappt har trafik som åker, OCH inkompetenta , jävla idioter som kör!?!?!?
Nu e jag less, av många anledningar! Man ska fan inte behöva komma hem mer än 3 timmar efter man har slutat arbetet, när sträckan gäller en och en halv jävla mil!

Bitter as hell!


Kommentarer
Postat av: ANGRY M""FUCKER

Damn them to HELL!!!! IM GONNA RIP THEM APART AND WATCH THEM BUUUUUUURN!!

2013-03-07 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu