Plans

God morgon
 
I morse var det underbart att inte vakna av en kl som ringde vid 5, men hade jag inte haft Saga som väckte mig hade jag nog kunnat sova... för alltid.
Jag känner mig så sjukt trött på morgonen, trött i kropp och själ. Jag jobbar för att saker och ting ska gå vägen för mig, men det går för segt! Behöver få mina planer i verket NU.
 
Jag har både arbete, utbildning (har bestämmt mig nu vad jag ska satsa på) och flytt som snurrar och "stressar" mig. Jag blir stressad för att inget händer, iaf inte i den takt som jag vill.
Sen finns det människor, människor jag skulle vilja radera från denna jordens yta. En del kan bara få gå upp i rök, men andra skulle jag pesonligen vilja göra mig av med, på väldigt fantasifulla och vidriga vis.Vissa som har stått mig nära, eller haft personlig kontakt med mig, och vissa som jag aldrig sett eller rört.
 
När jag väl har flyttat, finns det två saker jag tänker börja med, som jag velat länge, dans- hip hop/street och nått latinskt, och kickboxning. Å vad skönt det skulle vara att ha ett intresse som upptar ens tid och tankar lite. Något att verkligen engagera sig i, som är kul och som man kan utvecklas och bli bättre i. Det var många år sen jag hade en "hobby". 
Träningen känns iaf bra just nu. Sista jag var hos K var vi på gymmet och satte ihop ett nytt 4-dagars schema med lite nya övningar som funkar bra och som ger mig en härlig träningsvärk på helt nya ställen i kroppen, feels good!
Denna vecka har jag gått igenom kroppen, så idag blir det löpning och mage.
Passar på att ta gymmet då Saga är på ett maskerad party i e.m, så kan jag vara helt för mig själv, det är skönast när det är konditionsträning.
 
En gång skrev jag i ett inlägg, att jag inte visste vilken "stig" jag skulle välja i livet, nu vet jag precis. Jag vet precis vad jag vill och ska göra, och jag vet att det blir svårt och kommer tillföra problem. Folk kommer kalla mig kall och egoistisk, men "folk" bryr jag mig inte ett dyft om. Som sagt, "If you not with me, your against me". Dom som älskar mig kommer förstå.
 
Have a nice day! C ya
 
 
 

Kommentarer
Postat av: monica envall

Jag tror på dig, du gör det som är bäst. Min egen fina Fia. <3

2013-03-09 @ 13:31:14
Postat av: K

Jag står på din sida. När du har tränat upp dig i kickboxning sen ska vi ut och göra oss av med lite drägg ;) finns bara en sak som väntar dem, A big can of whoopass.

2013-03-09 @ 14:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu