Slövecka

Helt mot min vilja har detta hittills varit en seg, slö och toklugn vecka.
Jag repade mig rätt snabbt från sjukan, men min lilla tös tycks aldrig bli frisk :(
Hon sjuknar in i feber gång på gång. Hon har sina korta pigga stunder, och efter att bara ha hängt och nyst hela dagen idag, så fick hon liv i sig nu och sprang upp till kusinen en sväng. Det gör att jag tänker passa på att ställa mig på crosstrainern och köra ett cirkelpass här hemma.
Min fina karl har satt ihop en träningscshema på 3 dagar med cirkelövningar som jag egentligen behöver tillgång till gymmet för att kunna utföra helt, men jag får improvisera här hemma tills donnan här går att ta ut =)
 
Jag har iaf lagt krut på att söka bostad och jobb framför allt. Finns speciellt ett jobb som jag önskar SÅ att jag vart kallad till intervju på, men dom andra känns oxå ok.
Söker dock inget inom vården nu, men kanske får börja kika lite där med snart.
 
Nu ska jag söka lite inspo på träningsbloggar, medans jag dricker upp mitt kaffe, sen ska jag svettas!!
 

Kommentarer
Postat av: K

Beundrar din kämpaglöd gumman, står på din sida. puss <3

2013-03-21 @ 20:41:17
Postat av: S

Tack fina <3 Det vet jag att du gör, du är min inspirationskälla =) Kyss

2013-03-22 @ 09:06:45
URL: http://sofiakjonsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu